25/04/2013

Xerrada: L’objecció fiscal a la despesa militar

noticies objeccio fiscal despesa militar

Les xifres fan venir malhumor. L’estat espanyol gasta 15.834 milions d’euros cada any en despesa militar. Això són uns 48 milions d’euros cada dia… O sigui, que cada ciutadà aporta un euro al dia per finançar l’exèrcit i altres ens relacionats amb el tema militar.

No podem restar immunes a aquesta realitat. Ens hem de posar les piles i reclamar més despesa social i menys despesa militar. Però COM HO PODEM FER????? És senzill: a l’hora de fer la declaració de la renda ens podem declarar OBJECTORS FISCALS.

La xerrada d’anit ens va obrir els ulls. La nostra implicació torna a ser fonamental per aconseguir el canvi. A més a més… aquest any l’Ateneu serà receptor dels diners destinats a objecció fiscal.

25 d’abril de 2013

Més notícies: