Xerrada: L’objecció fiscal a la despesa militar

Les xifres fan venir malhumor. L’estat espanyol gasta 15.834 milions d’euros cada any en despesa militar. Això són uns 48 milions d’euros cada dia… O sigui, que cada ciutadà aporta un euro al dia per finançar l’exèrcit i altres ens relacionats amb el tema militar.

No podem restar immunes a aquesta realitat. Ens hem de posar les piles i reclamar més despesa social i menys despesa militar. Però COM HO PODEM FER????? És senzill: a l’hora de fer la declaració de la renda ens podem declarar OBJECTORS FISCALS.

La xerrada d’anit ens va obrir els ulls. La nostra implicació torna a ser fonamental per aconseguir el canvi. A més a més… aquest any l’Ateneu serà receptor dels diners destinats a objecció fiscal.