24/02/2017

La setmana boja de Carnestoltes

carnestoltes

De dilluns a dissabte l’experiència del Carnestoltes plena de creativitat ha deixat petjada de nou. Celebracions del Dijous gras, concursos de truites, de disfresses, música i ball. Setmana completa!

La pluja de divendres no va deixar fer la festa al carrer, com estava previst, però vam anar al Centre cívic Sant Roc i ens ho vam passar “superbé”. Agraïm la participació de tothom, prop de 350 persones de les diferents entitats: Aldees Infantils SOS, AVV Sant Roc, CO Sant Jaume (Fundació Carles Blanch), Entorn Escolar Badalona (Casals del Infants), Ateneu al carrer-Aula oberta-CO infantil- CO Joves-Esplai Borinot (Fundació Ateneu Sant Roc), Projecte ICI amb el suport de l’Ajuntament.

Gràcies també al grup de solidaritat És l’hora, organitzador del ball de disfresses que va emplenar de música i diversió la nit de divendres.

cartells

24 de febrer de 2017