Valoracions i xerinola… com s’han viscut?

Aquestes dues setmanes, és un no parar d’activitats especials. Cada grup gaudeix dels darrers moments de curs amb dinars de germanor, sopars de gala, gimcanes especials, ball, jocs en família, sortides i festa, emportant-se bones experiències compartides.

Des de la diversitat us deixem aquests testimonis que ens han arribat carregats de generositat.

Espai familiar Elna
Samiha

“Este año he encontrado un tiempo de tranquilidad para estar con mi bebé.” “…he disfrutado de la piscina, de la música, de los juegos, del taller de cocina y costura…”

Zumba
Àngels Navalón

“Una activitat per compartir temps amb gent de edats molt dispars però amb una alegria contagiosa, amb complicitats i respecte i sobretot amb sensació de grup. Super confortable”.

Espai Trobada
Carmen Montero

“Me ha gustado todo lo del curso, cuando vengo a coser se me despeja la mente… és el meu espai, un temps per mi i estic molt bé amb totes les companyes”.

Informàtica
Lluís Riera

“Informàticament parlant, aquest curs ha estat el de la consolidació del wifi a tots els espais de l’Ateneu. Cada cop més, els ordinadors s’utilitzen a més projectes i és imprescindible que el funcionament de xarxa i equips sigui òptim, en això estem… El curs vinent tenim projectes de millora i ja l’estem esperant-ho amb molta il·lusió!”.

Centre obert infantil
Maria José Cachi

“Aquest any ha sigut el meu primer any al Centre obert infantil i… m’ho he passat molt bé. He fet molts amics i he visitat llocs que no coneixia”. “He après més hàbits que jo “no portava” com recollir i netejar el que fem servir… menjar-m’ho tot…s”. “Però el que més m’ha agradat ha estat la sortida de cap de setmana”.

Grup de teatre Lapsus
Josep Torres

Mirant enrere ens adonem què hem fet i si n’estem satisfets, i val a dir que l’objectiu de posar en escena una nova obra de teatre s’ha complert. Caixa de Llumins l’hem representada en tres ocasions i amb bastant d’èxit i val a dir que el millor ha estat  mantenir la mateixa il·lusió i el bon rotllo com el primer dia, ara fa més de 14 anys.

Coordinadora
Pilar López

“ Resumir en quatre línies el que ha estat el curs em sembla una missió impossible!!! Cadascun dels projectes ha donat petites passes endavant: uns per millorar en l’organització i altres per fer-se més visibles a l’exterior; uns per tenir més presència als carrers del barri i altres incorporant gent nova en els equips; uns assentant hàbits en el dia a dia i altres innovant en les activitats. I mentre acabem les valoracions ja hem començat a somniar, a imaginar noves propostes pel curs vinent!”

Formació de dones Laila
Saadia

“M’agrada de l’Ateneu les festes, les companyes i aprendre català, perquè m’ajuda a conèixer l’entorn i per buscar feina en un futur.”

Educadora
Ana Triano

“Aquest curs ha estat estrany, complicat però molt satisfactori! Va costar molt consolidar un grup estable de mares i bebès, però quan ho hem aconseguit, ha esdevingut un grup increïble: hem gaudit, hem compartit i hem creat uns vincles forts de confiança i estima!”

President
Juan Jesús Guerrero

“Aquest curs ha estat un curs ple d’ensurts i entrebancs per l’Ateneu. No ha estat un curs fàcil, però la il·lusió i el suport de tants voluntaris, educadors, socis, empreses, administracions i entitats, d’avui i de sempre, fa que la tasca diària de la Fundació Ateneu Sant Roc es mantingui viva com una important eina de cohesió i transformació del nostre entorn més proper.”

Moltes gràcies companys de camí, ara sí que ha arribat l’estiu i és hora de acomiadar-nos dels projectes de curs per donar pas a tot un seguit d’Activitats de vacances. Bon estiu i fins el curs vinent!