L’Antònia i la Mariam fa mesos que somien en viure les colònies inoblidables de l’estiu. Elles han fet guardiola per poder anar, però no ho acaben d’aconseguir…

A la Fundació Ateneu Sant Roc sabem què és sortir de la ciutat, compartir hàbits saludables i estar uns dies immersos a la natura. Per a la nostra canalla és una gran oportunitat de créixer i un bagul d’experiències i records que els acompanyen al llarg de la seva vida.

Ens ajudes a omplir
les seves guardioles?

Conscients que les experiències positives en entorns favorables i bones companyies, augmenten les possibilitats d’un creixement més segur i saludable, aquest any 2021 iniciem el projecte beques de colònies “#DretalLleure a Sant Roc”, adreçat a infants i adolescents de la Fundació Ateneu Sant Roc:

BECA TRANSPORT, amb 25 euros

un infant pot viatjar a la casa de colònies.

BECA DIÀRIA, amb 62 euros

un infant pot gaudir de dos dies de colònies.

BECA COMPLETA, amb 242 euros

un infant omple la seva guardiola.

Avantatges fiscals

El nostre agraïment a totes les entitats i empreses i a les persones sòcies, col·laboradores i voluntàries que fan possible les activitats d’estiu.