Treball en equip per crèixer plegats

El dijous 21 de setembre al saló de l’Ateneu vam compartir els objectius que tots els projectes s’han plantejat per aquest nou curs 2017/2018. Després d’una petita reflexió a través d’uns vídeos sobre la importància del treball en equip, començant pels més petits del Suport d’educació infantil i arribant als més generals d’Administració i Comunicació, els objectius d’any van anar formant un mosaic de colors.

I cada objectiu afegia castellers al gran castell que és l’Ateneu: Col·laboració amb entitats, reforçar els hàbits saludables, potenciar l’Ateneu fora de les nostres parets… Però també Crear espais acollidors, cohesionar l’equip i potenciar el català. la comprensió lectora i l’ús de les TIC’s. Propostes noves i d’altres que donen continuïtat a processos iniciats fa uns anys.

Un nou curs, noves il·lusions… noves oportunitats de “carregar el castell” i seguir aportant el nostre granet de sorra en la construcció d’una societat més justa, més democràtica i més acollidora.