La Fundació Ateneu Sant Roc està vivint una de les situacions econòmiques més complicades dels últims anys. De sempre hem intentat fer sostenible la tasca de la nostra entitat. En els darrers anys hem hagut de donar resposta a la crisi que ha impactat en la vida de moltes famílies del barri de Sant Roc de Badalona i que amenaça en augmentar les situacions de pobresa i exclusió social. Aquesta situació ha generat un dèficit en la nostra economia, agreujat actualment pel conflicte institucional que bloqueja les subvencions del Tercer sector.

De cara al 2018 a l’Ateneu en agradaria poder augmentar la quota d’ingressos privats, ja que els fons públics que fins ara ens han ajudat a complementar les despeses de la nostra entitat, són actualment  imprevisibles i aquesta situació comporta un alt risc de continuïtat dels projectes compromesos.

Arribem a fi d’any i és temps de valoracions. És el moment de fixar-nos en infants que milloren el seu rendiment escolar, dones nouvingudes que  amb més coneixement de l’idioma es desenvolupen millor en l’entorn, joves que no han abandonat els seus estudis forjant-se un futur més pròsper, i també destaquem tots aquells moments en què al carrer es respira convivència i cohesió social.

Petites fites fruit d’una tasca diària i continuada, amb molta dedicació i amb el suport imprescindible de tantes persones compromeses amb l’entitat que creuen que la solidaritat amb un barri com Sant Roc és necessària i ens fa créixer a tots com a societat.

Hem volgut compartir amb tu aquesta situació i et convidem a construir un futur més favorable per a la gent de Sant Roc.

SOS ATENEU