Un munt de dones… “Retratadas”

L’exposició “Retratades” viu els darrers dies a la saló de l’Ateneu. Les catorze fotografies que corresponen a les guanyadores del concurs fotogràfic organitzat per Laboratoris Menarini en 2019, han servit per reflexionar sobre el paper de les dones a la nostra societat i fer vadre la vida de dones que tenim al nostre costat i que marquen el nostre dia a dia.

Els retrats fotogràfics han animat petits i grans a fer els seus propis retrats. Les parets de la sala s’han omplert d’aquarel·les, textos, cal·ligrames, dibuixos, paraules… fins i tot alguns ninos de roba, donant a conèixer les dones que han marcat les nostres vides.

Han passat per l’exposició els nens dels projectes de l’Ateneu i de la Fundació Salut Alta; adolescents i joves de el Centre obert Joves i de l’Escola Lestonnac; dones de Formació de dones Laila, de l’Espai familiar Elna i del FAR (Salut Alta) i també membres de la Plataforma Sant Roc som Badalona i les arpilleristes. Més de 350 persones reivindicant i fent valdre el paper de la dona.

Fins al 15 d’abril sou a temps de venir a descobrir les vides de moltes “dones importants”!!!!