QUINA FEINADA! Taller sobre drets laborals

El grup de Joves 3 hem fet un pas més coneixent els nostres drets en un món que ben aviat ens serà proper, el món del treball. El taller “Quina feinada!” ens ha portat a compartir els nostres neguits i esperances sobre el món del treball i a saber que en aquest àmbit totes i tots tenim drets.

El taller ha tingut diferents etapes.

laboral1
La primera fase va consistir en la descoberta dels nostres drets. Què vol dir tenir dret a no ser discriminat/da? Em poden acomiadar per fer vaga? Quants contractes temporals em poden fer? Com defensem els nostres drets?

laboral2
Vam fer després un segon pas amb una simulació d’entrevistes laborals on havíem d’identificar quines preguntes ens poden i no ens poden fer. Alhora, ens va servir per saber com fer front als processos de selecció i entrevista.
laboral3
La tercera sessió vam tenir la sort de compartir una estona amb companyes de les diferents opcions sindicals. Vam seure amb CGT, Solidaritat Obrera, Acció Jove-CCOO i COS i vam poder plantejar dubtes i preguntes sobre el món del treball. També ens van explicar com van arribar elles i ells al món del sindicalisme i ens van animar a conèixer-los més de prop.
>> Descarrega’t el folletó!