Projecte Pigmalió: donar noves oportunitats

Si busquem a la Viquipèdia descobrim que Pigmalió era un rei-escultor enamorat de “la bellesa” que va transformar en escultura la dona que ell imaginava com a ideal. I els déus li van concedir la vida amb la condició que Pigmalió l’estimés i la cuidés per sobre de tot.

El projecte Pigmalió s’emmiralla en aquest mite per donar noves oportunitats a adolescents del nostre territori, traient de dins seu allò que és bellesa, les millors capacitats, per potenciar el seu desenvolupament a nivell artístic, formatiu i com a persones.

La Fundació Princesa de Girona i el Col·legi Badalonès, amb el suport de l’Obra social de La Caixa han fet realitat el projecte en el qual participen adolescents de la Fundació Pere Closa, l’Institut Barres i Ones i la Fundació Ateneu Sant Roc.

L’Emilio, la Kainat, l’Aziz, la Laura, l’Edison… així fins a 17 joves del nostre territori en tallers de percussió, dibuix i balls urbans.

Segur que sentirem parlar d’ells!

>>Més informació a http://ca.fpdgi.org/projectes/exit-escolar/pigmalio/