L’ordinador: una finestra al món

L’any passat més de 50 persones varen participar en els cursos d’informàtica que es fan a la Fundació i tots el projectes van gaudir de l’ús de l’Aula d’informàtica, fent que més de 200 persones tinguessin l’oportunitat de treure el cap per aquesta finestra a la Societat del Coneixement.

Comencem el curs 2014-2015 amb nous reptes, enguany plantegem millorar la xarxa wifi i per descomptat seguir amb el nostre objectiu d’alfabetitzar digitalment al màxim de persones de Sant Roc, Artigas, Llefià, el Remei… per tal de garantir la igualtat d’oportunitats.

Des de l’Aula d’informàtica animem a participar en els cursos programats i a perdre la por a les noves tecnologies, als ordinadors, als ratolins, a la descoberta d’Internet… Aquests cursos estan pensats per treballar a poc a poc, cadascú al seu ritme, pas a pas guanyant en seguretat.