L’Ateneu Sant Roc prepara el Nadal

La Fundació Ateneu Sant Roc ja té llesta tota la programació per a les properes setmanes, amb una llarga llista d’activitats relacionades amb el Nadal. Els actes comencen aquest proper divendres, 13 de desembre, a les 17.30 hores, amb les Nadales pels carrers del barri badaloní a càrrec de l’Ateneu al carrer i els infants de l’Esplai Borinot, amb la participació de la Fundació Esquerdes.

El diumenge, 15 de desembre, a les 11.30 hores es prepara la XI Trobada de corals a l’església Sant Roc, que comptarà amb la col·laboració de la Coral Sant Adrià, la coral de la Capella de Música de Badalona i les corals infantils i d’adults de l’Ateneu Sant Roc. També el diumenge s’inaugurarà, a la mateixa església, la XXVII Mostra de pessebres, que es podrà visitar al temple fins el proper 31 de gener.

Per últim, destacar els cagatiós a l’Ateneu del 16 al 20 de desembre i les representacions del pessebre vivient, també a l’església de Sant Roc, el dissabte 21 i el diumenge 22 de desembre a partir de les 18 hores.

>>Llegir a Àrea Badalona: http://www.areabadalona.com/noticia/4302_l_8217ateneu_sant_roc_prepara_el_nadal

>>Llegir a Rodamons: http://fundaciolaroda.blogspot.com.es/2013/12/nadal-ja-ha-arribat-la-fundacio-ateneu.html