La traca final de festes!

Un cap de setmana… de traca final. Aquest any les Festes de primavera de Sant Roc acaben amb activitats dins i fora del barri, a bon ritme, amb bona música i molta, molta energia.

Sol, fa, nits de festa

Divendres, 25 de maig, es va celebrar la desena jornada del Sol, fa, nits de festa a l’església de Sant Roc.  Organitzada per la Fundació Ateneu Sant Roc, s’ha convertit en el concert més important per al Cor de l’Ateneu. Cantem a casa i això suposa fer-ho davant del nostre públic fidel i incondicional. Gràcies per ser-hi i compartir amb nosaltres aquesta nit de música tan especial. I és veritat que va ser irrepetible, perquè ens va acompanyar el saxofon de l’Andrea Beardo. Primer fent una mostra de música acústica en viu i, després, acompanyant-nos a la segona part del concert, on cinc cançons de sempre van guanyar color amb les notes del seu saxofon. Prèviament, el cor va interpretar un grapat de cançons que van omplir l’ambient de ritmes africans. I, per acabar, La reina del placer, l’havanera estrella per posar punt i final a una nit musical entre amics.

Dia infantil

Dissabte, 26 de maig. La plaça Camaron ha estat de festa tot el matí. El Dia infantil, aquest any, ha volgut compartir una gran celebració: els 40 anys de l’Esplai Chanut. Monitors i nens dels diferents projectes de l’Ateneu i del Chanut han compartit un matí ple de música, jocs i diversió.

Els Cajones Santrockeros ens van despertar amb la seva música a primera hora i, tot seguit han començat els jocs i tallers. Danses, jocs per cuidar el món, maquillatge, reciclatge, abraçades, memòria… un munt d’activitats que els infants i joves han gaudit. El tren del barri ha anat avançant gràcies a les bones energies de tothom.

I després, ball i gresca amb el grup d’animació Ai’las. Tota la plaça davant, darrere… amunt, avall… dreta i esquerra… Un final fantàstic per una matí de convivència a Sant Roc.

@Esplai Chanut 2018 · Celebració del  40 aniversari de l’Esplai Chanut. FELICITATS!

Trobada de puntaires a La Rambla

Com cada any, les puntaires de l’Ateneu no podien faltar a la Trobada de puntaires de La Rambla de les festes de Badalona. Un matí de dissabte, compartit amb puntaires de la ciutat i d’arreu, fent barri, fent ciutat.

Tamborinada

Diumenge, 27 de maig. Aquest any, la Tamborinada ha tingut un aire diferent. No hem muntat parada de jocs o contes perquè els infants passessin per l’espai… Aquest any un equip de voluntaris hem fet suport a l’organització i per altra banda, les mares i els fills de les dones de l’Espai familiar Elna i del Suport d’educació infantil han gaudit d’un matí d’activitats i espectacles. Els petits s’ho han passat d’allò més bé amb els pallassos, els jocs i el passeig pel parc.

El Parc de la Ciutadella ha estat, com sempre, l’espai de celebració de la Tamborinada, la gran festa de La Fundació La Roda d’espectacles. La festa dels barris, de les entitats!

Cursa del Dimoni

Esportistes de Menarini i de l’Ateneu han participat en la 39a edició de la Cursa Popular Ciutat de Badalona, organitzada per l’Ajuntament en el marc de les Festes de Maig, la Cursa del Dimoni.

La cursa es caracteritza per la seva inclusivitat, amb tres recorreguts, un de 10 km, un altre  circuit de 4,9 km per a corredors d’11 a 14 anys i adults a partir de 15 anys i finalment una cursa mini d’1,7 km (fins a 10 anys). L’esdeveniment s’ha viscut amb molta il·lusió i esportivitat. Després de l’esforç, algun massatge, una mica de descans i un espai per compartir l’experiència.

Moltes gràcies a tots els runners responsables i a les persones que han donat suport al repte pro-colònies d’estiu a la plataforma migranodearena.org (encara sou a temps de participar-hi).

Festes 2018