Joves ApS!!!

Si passeu aquest divendres per l’Esplai, barrejats entre els joves monitors dels Sols, les Papallones i les Xiruques, trobareu uns joves amb els ulls ben oberts, intervenint amb discreció, descobrint els infants, el treball de l’Ateneu… són els joves ApS (Aprenentatge-Servei).

Des del seu centre educatiu fan un aprenentatge i a l’Ateneu desenvolupen un servei. Són joves del Col·legi Mare de Déu de l’Assumpció i de l’Institut Manuel Vázquez Montalbán i, durant tres tardes, comparteixen amb l’Esplai l’educació a través del lleure, el treball en valors. L’objectiu: assolir la competència social i ciutadana. Coneixent i creant vincles amb una entitat comencen a ser part activa de la societat.

Aquest any l’Izan i la Lorena, la Sara i el Víctor, la Maria i la Marlene són els nostres joves Aps. Esperem que l’experiència els animi al compromís i s’impliquin, a l’Ateneu o en una altra entitat, en la transformació de la nostra societat.

Us deixem un article d’El Periódico de l’Institut Vázquez Montalbán: Lecciones de vida, más allá de las aulas.