Haissa + Gospel sentits = ÈXIT

Dissabte passat, dia 11 d’octubre, vam gaudir d’una vetllada fantàstica a l’Escola Salvador Espriu de Morera. L’Associació de Veïns i Veïnes de Morera va organitzar el Concert de tardor amb el grup Gospel sentits i la sala d’actes de l’escola es va emplenar de música i emoció. Ningú no es va quedar quiet al seu seient amb el ritme i la força que transmet aquest cor badaloní.

Abans de començar el concert, l’Emili Ferrando ens va recordar la tragèdia de Haissa i l’homenatge que es vol fer a les víctimes a través d’una escultura a la Plaça dels treballadors de Haissa del barri de Morera. Part de la recaptació d’aquest concert anirà al compte Haissa 40.

Felicitem a l’AVV de Morera per la impecable organització, al cor Gospel sentits per donar-ho tot durant el concert i a tots els assistents per fer possible fer memòria històrica del moviment obrer a la ciutat.

El grup promotor de l’homenatge continua recollint fons a través del n. de compte: 2100-0365-35-0200142257
L’objectiu és aconseguir els diners necessaris abans del mes de març per poder fer la plantada als voltants del Dia de la dona.