Grup de teatre Lapsus

Aquest grup porta des de l’any 2000 fomentant el teatre al nostre barri; amb assajos setmanals, on preparen peces de teatre per oferir a l’Ateneu i altres indrets de la ciutat i de fora.

Dilluns de 20.00 a 22.00 h
Direcció: Josep Torres

Grup d’arpilleres

Espai de reflexió conjunta sobre temàtiques diverses i elaboració d’arpilleres al voltant d’aquests temes. Participen en xerrades sobre el món de les arpilleres, comparteixen espais amb altres grups d’arpilleristes, presenten la seva feina i organitzen exposicions a l’Ateneu i arreu.

Dilluns cada 15 dies, de 17.30 a 19.00 h
Responsable: Pilar López

Grup de dones

Espai de reunió setmanal per compartir inquietuds i interessos personals i de barri. Més de 35 anys de vida del grup avalen la tasca d’aquestes dones. Participen en diferents activitats a  l’Ateneu, al barri i a la ciutat. Organitzen l’Homenatge ala gent gran a les festes del barri.

Dimecres de 16.00 a 18.00 h
Responsable: Anita Ramonet

Cor de l’Ateneu

Va començar el seu recorregut l’any 2009. Al llarg de l’any ofereixen el seu repertori en concerts a l’Ateneu, Badalona i arreu. Organitzen sessions formatives periòdicament.

Dimecres de 20.15 a 21.45 h
Direcció: Marta Giralt

Grup de boixets

És un espai de treball, d’aprenentatge i, sobretot, de relació. Al llarg de l’any participen en diferents trobades de puntaires arreu de Catalunya.

Dijous de 16.00 a 19.00 h
Responsable: Rosa Aguilera

Club dels dijous

El taller de Patchwork és un grup estable, la seva productivitat és altíssima i de qualitat i a la Fira de Sant Roc, fan una mostra dels seus treballs.

Dijous de 16.00 a 19.00 h
Responsable: Carme Moya

Grup de zumba

Un grup de gent amb moltes ganes de passar-s’hobé fent exercici i ballant. Organitzen una sessió oberta i solidària de Zumba a les festes del barri.

Dijous de 20.00 a 21.00 h
Responsable: Laura Font

Juganíbals

Joves i adults comparteixen alguns divendres a la nit amb jocs de taula. Organitzen una sessió oberta de jocs a les festes del barri.

Divendres de 20.30 en endavant
(Segons programació)
Responsable: Marc Garcia

Grup de botxes

El grup es reuneix mensualment. Transformen el pati de l’Ateneu en un gran camp de petanca i comparteixen un matí de joc. Participen al torneig popular de Bitlles catalanes El Micaco.

Dissabtes de 9.00 a 13.00 h
Responsable: Esteve Corbera

Grup de muntanya

L’objectiu del grup és descobrir l’entorn de muntanya més proper, gaudir de la natura i compartir amb altres. Les sortides són mensuals. Conviden als projectes d’infants i joves de l’Ateneu a participar en sortides un cop l’any.

Dissabtes o diumenges,
de 7.00 a 18.00 h (Segons programació)
Responsable: Lorenzo Hernando

Si vols participar en algun dels grups estables de la Fundació Ateneu Sant Roc