qui-som

Qui som?

La Fundació Ateneu Sant Roc està formada per 313 socis/es, més de 400 voluntaris/es i 25 persones remunerades que es distribueixen dins de programes, projectes i equips de funcionament.

Patronat

El Patronat de la Fundació Ateneu Sant Roc és l’òrgan encarregat de determinar la missió i objectius de la fundació, planificar plans i programes, assegurar i gestionar els recursos i fer tasques de representació.

President  Juan Jesús Guerrero Robles
Vicepresident  Pascual Placencia Zarzoso
Secretària  Anna Vicente Farran
Tresorer  Esteve Corbera Mestre
Vocals
José Antonio Góngora Leyva
Felipe Guerrero Robles
José Antonio Durán Tobías
Carmen Díaz Rodríguez
Lluis Font Formosa
Javier Antolín Sánchez
Ignacio Orce Satrústegui
Carol López Rodríguez
Montserrat Maresme
Manoli García González

Consells i òrgans de participació

Consell directiu  Òrgan que afiança els valors de la Fundació Ateneu Sant Roc. Els membres del consell debaten i donen suport a les propostes directives i pedagògiques de l’entitat.

Consells assessors  Es formen a demanda de l’equip directiu per a tractar temes relacionats amb el dia a dia de l’entitat. Aporten visions personals i professionals diverses que fa més efectiva i compartida la presa de decisions.

Consell dels infants i adolescents  Òrgan de participació d’infants i adolescents de 10 a 12 anys dels projectes d’Educació infants i joves de la fundació que dialoguen, debaten, es comprometen, elaboren propostes i fan sentir la seva veu.

Consell de comunicació  Òrgan encarregat d’assessorar en l’àmbit de la comunicació de l’entitat.

Observatoris  Grups de treball de debat que proposen canvis i noves línies transversals per a la millora de la qualitat pedagògica de la fundació. Actualment es troben en funcionament l’Observatori de la pobresa i l’Observatori de gènere.

Assemblea de socis/es  Trobada informativa per a socis i sòcies de l’entitat que participen econòmicament en la sotenibilitat de la Fundació Ateneu Sant Roc.

Trobada de voluntaris/es  Jornada de reflexió organitzada pel projecte de Formació i voluntariat. Mitjançant tècniques dinàmiques, voluntaris i personal remunerat debaten sobre la feina que es porta a terme, des de perpectives diferents amb l’objectiu d’obtenir noves propostes i noves fites per avançar i adequar el treball que es porta a terme a la Fundació Ateneu Sant Roc.

Responsables de gestió i logística

Direcció  Salvador Figuerola
Coordinació  Pilar López
Administració  Mercè Peinado