Com pots col·laborar?

»Avantatges fiscals

Fes-te soci/a

Si creus en el projecte de l’Ateneu, pots implicar-te en la seva sostenibilitat econòmica amb una aportació regular.

VULL SER SOCI/A

Compra a través de la plataforma wapsi.org

Pot escollir productes de botigues on line i convertir la teva compra en solidària a través de la plataforma Wapsi. Compres al preu de sempre i wapsi rep un percentatge per l’entitat.
Comença avui a comprar com els solidaris!

VULL ENTRAR A WAPSI.ORG

Comparteix el teu temps

Si vols pots col·laborar regularment en un projecte o activitat.
Tots som necessaris!

VULL COL·LABORAR

Fes un donatiu

• Pots fer un ingrés al número de compte: ES91 2100 0365 3502 0014 2257 de “La Caixa”.
  • Pots fer una aportació econòmica ara mateix via PAYPAL:

Implica la teva empresa

• Conveni de col·laboració: Cofinançament dels nostres projectes. (Despesa 100% deduïble)
    o
  • Donatiu: Aportació econòmica i/o en espècie als fins fundacionals de la Fundació. (Deducció adicional del 35%)
    o
  • Voluntariat corporatiu: Duent a terme accions que apropin la nostra entitat a l’empresa i els seus treballadors i treballadores.
    o
  • Reptes i  accions: A través de plataformes de micromecenatge (migranodearena.org, verkami.com…), concerts solidaris (Notes solidàries per Badalona, Pasqua un balcó a la primavera…), reptes esportius, campanyes (L’investigador del futur s’està formant…).

LA MEVA PROPOSTA