Com pots col·laborar?

»Avantatges fiscals

Fes-te soci/a

Si creus en el projecte de l’Ateneu, pots implicar-te en la seva sostenibilitat econòmica amb una aportació regular.

VULL SER SOCI/A

Dona 1 euro al mes

Amb només 1 euro al mes pots unir-te al nostre grup de solidaris de l’Ateneu.

VULL SER SOLIDARI

Fes un donatiu*

• Pots fer una aportació econòmica ara:

• O fer un ingrés en el compte: ES91 2100 0365 3502 0014 2257 de “La Caixa”.

*Demana el teu certificat de donació aquí

Compra a través de wapsi.org

Converteix les teves compres en solidàries. A través de la plataforma wapsi.org. Compres al preu de sempre a la botiga on line que vulguis i l’Ateneu rebrà un porcentatge. Comença avui a comprar com els solidaris!

VULL ANAR A WAPSI

Fes-te voluntari/a

Si vols pots col·laborar regularment en un projecte o activitat.
Tots som necessaris!

VULL SER VOLUNTARI/A

Implica la teva empresa

Contribuir a un projecte social pot crear oportunitats i fomentar la justícia social, alhora que genera valor afegit i augmenta el reconeixement a la teva empresa:

• Conveni de col·laboració: Cofinançament dels nostres projectes. (Despesa 100% deduïble)
    o
  • Donatiu: Aportació econòmica i/o en espècie als fins fundacionals de la Fundació. (Deducció adicional del 35%)
    o
  • Voluntariat corporatiu: Duent a terme accions que apropin la nostra entitat a l’empresa i els seus treballadors i treballadores.
    o
  • Reptes i  accions: A través de plataformes de micromecenatge (migranodearena.org, verkami.com…), concerts solidaris (Notes solidàries per Badalona, Pasqua un balcó a la primavera…), reptes esportius, campanyes (L’investigador del futur s’està formant…).

ENVIA’NS LA TEVA PROPOSTA

Vull rebre informació de l’Ateneu

* Camp obligatori

En compliment amb la normativa de protecció de dades personals, l’informem del tractament de les seves dades personals del qual és responsable i destinataris FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC, amb la finalitat de resoldre la seva sol·licitud d’informació. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, i altra contactant amb FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC en C/ CACERES 34 36, 08918, BADALONA, BARCELONA. O bé, escribint a ateneu@fundacioateneusantroc.org. També té dret a realitzar una reclamació davant les autoritats de protecció de dades.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.