Parcs de Catalunya (Diba) • L’Ateneu Sant Roc de Badalona acull l’exposició ‘Parc de la Serralada de Marina’

Fins al 19 d’octubre, prèvia inscripció

25/09/2020

Després d’una llarga itinerància pels municipis del Parc, l’exposició ‘Parc de la Serralada de Marina’ arriba ara a l’Ateneu Sant Roc, de Badalona. La mostra es podrà visitar des del 22 de setembre fins al 20 d’octubre amb inscripció prèvia i d’acord amb les mesures sanitàries i de seguretat necessàries. Al llarg d’aquestes setmanes, la Fundació Ateneu Sant Roc, que gestiona l’equipament, organitzarà visites guiades i activitats al voltant de la mostra amb diversos col·lectius en risc social.

Fins al dimarts 20 d’octubre, es pot visitar l’exposició “Parc de la Serralada de Marina” a l’Ateneu Sant Roc (c. Càceres, 34-36) de Badalona prèvia inscripció. Durant aquestes setmanes, la Fundació Ateneu Sant Roc, entitat d’iniciativa social que gestiona l’equipament i promou projectes socioeducatius al barri de Sant Roc adreçats especialment als col·lectius en situació de risc social, organitzarà visites guiades i activitats al voltant de la mostra amb diversos d’aquests col·lectius.

Parc de la Serralada de Marina” està formada per una desena de plafons de fusta natural, elements reciclables i tintes sostenibles, amb una quarantena d’il·lustracions sobre flora i fauna, obra d’Agnès Perelló. El fil conductor és el personatge de la Marina, una jove laietana del poblat ibèric de les Maleses que ens guia en la nostra descoberta del paisatge i la història del Parc. Així mateix, la mostra vol sensibilitzar tant la població dels diversos municipis del Parc com els seus visitants sobre la importància de conservar els ecosistemes i promou les activitats respectuoses amb el medi.

Atesa la situació sanitària actual, en aquesta ocasió s’ha optat per no instal·lar els jocs i elements interactius que complementen els plafons i per visitar la mostra cal posar-se en contacte amb l’equipament i inscriure’s prèviament així com seguir les mesures sanitàries necessàries.

>>Veure a https://parcs.diba.cat/web/l-informatiu/-/marina-l-ateneu-sant-roc-de-badalona-acull-l-exposici%C3%B3-parc-de-la-serralada-de-marina-