17/11/2018

Millorem el treball sociosanitari

sociosanitari3

El projecte Sociosanitari de l’Ateneu fa molts anys que funciona de manera transversal en els projectes tant d’infants i joves com d’adults.

Amb l’objectiu de fomentar hàbits de vida saludables, descobrim el projecte en les xerrades per les dones del projecte Formació de dones Laila, les dutxes al Centre obert infantil, el raspallat de dents després dels àpats a les colònies o el bany dels nadons a l’Espai familiar Elna.

A la Trobada d’Ateneu del mes de març, en molts dels grups de treball van sortir propostes relacionades amb el tema de salut: incorporar més activitats esportives, crear grups de caminada, incloure temes de salut emocional… i es demanava la creació d’un equip que vetlles pel bon funcionament de tot plegat.

I això és el que està plantejant la Comissió del projecte que ha començat a funcionar aquest curs. 8 persones de diferents espais de l’Ateneu es troben per repensar el projecte i anar incorporant les noves propostes al dia a dia de l’entitat.

La col·laboració amb els professionals de la salut del territori continuarà essent fonamental per poder treballar i la idea és ampliar les relacions amb altres entitats que també treballin en l’àmbit sociosanitari.

La nova Comissió comença amb moltes ganes… el Sociosanitari pren força!

17 de novembre de 2018