Fiatc Joventut: Menors de la Fundació Ateneu Sant Roc de Badalona ens visiten

Dilluns passat un grup format per 19 nens i nenes d’edats compreses entre els 6 i els 13 anys van realitzar una visita al Palau Olímpic de Badalona.

La Fundació Ateneu Sant Roc de la nostra ciutat treballa amb infants, joves i adults en situació de risc social. En un dels projectes que treballen al barri de Sant Roc dirigit als nens, l’Aula Oberta, porten tot el semestre treballant el tema dels esports, a aquest efecte sol·licitar com una activitat més la visita a les instal·lacions del Joventut.

A principis de setmana un grup de 19 nens i nenes acompanyats per dos monitores es van desplaçar a la tarda fins al Palau Olímpic amb l’objectiu de conèixer de prop el Club Joventut Badalona, i les seves instal·lacions. Van arribar passades les 18h, van poder conèixer totes les dependències i rebre l’explicació referent al Joventut, la seva història i la seva fundació l’any 1930. La majoria de petits no havien estat mai trepitjat l’Olímpic però tots volien conèixer de prop a l’entitat verd-i-negre.

Van realitzar moltes preguntes i van poder fotografiar-se a la pista central i davant del mural d’accés a pista , on es recullen moments importants de la història de la Penya. Els menors van quedar molt contents després d’haver pogut gaudir d’un espai tan emblemàtic per a la ciutat, com és el Palau Municipal Olímpic de Badalona

Foto notícia: Penya.com

>>Llegir a: http://www.penya.com/noticia.php?id=13595