Arpilleres a l’Implic’art de Sant Adrià

Implic’art és una iniciativa basada en noves metodologies d’ensenyament en cooperació amb l’entorn. Els alumnes de 4t d’ESO, amb dificultat d’aprenentatge, de l’Institut Manuel Vázquez Montalbán, durant el curs realitzen activitats alternatives com estades en empreses i en entitats socials de Sant Adrià de Besòs, un projecte d’intercanvi amb gent gran anomenat Passa’m Memòria i un taller de teatre social.

Passa’m Memòria es desenvolupa al Punt Òmnia de la PES La Mina – SSJ, i té com a objectiu l’intercanvi socioeducatiu entre joves i gent gran de la ciutat.

El grup d’arpilleres de la Fundació Ateneu Sant Roc ha participat amb molta il·lusió en aquest intercanvi aportant les seves experiències. En un matí ben intens, han explicat el sentit de les arpilleres i la seva història i han acompanyat els joves i la gent gran de La Mina en l’elaboració d’un nino.

18 de maig de 2018