El Taller Sant Isidre Visita l’Ateneu Sant Roc

Taller Sant Isidre
Badalona, 8 d’abril de 2014

El passat divendres 4 d’abril les persones que formem part del Taller Sant Isidre de Badalona vam anar a visitar l’Ateneu Sant Roc, en el marc de les visites mensuals que fem per conèixer l’entorn.

La visita ens va sorprendre gratament, ja que la majoria no coneixíem ni l’Ateneu ni el munt d’activitats que s’hi desenvolupen diàriament. Ens vam admirar de l’organització, la netedat i l’ordre en que estaven les sales i els diferents espais de l’entitat, que per cert era més gran del que semblava des de fora.

Ens va agradar que es fessin activitats per nens i nenes (vam al·lucinar amb la ludoteca i la caseta que hi ha construïda), però també per persones grans i, en definitiva, per gent de totes les edats.

En resum, vam fer una valoració molt positiva de l’activitat que s’hi desenvolupa, de que tantes persones hi participin com a voluntaris/es, socis/es i usuàries. A veure si més endavant podem col·laborar d’alguna manera.

Moltes gràcies per tot!