El Cor Xic de l’Ateneu a l’Auditori

Els nens i nenes del Cor Xic de l’Ateneu van passar un matí més que musical. Vàrem anar a l’Auditori a gaudir de l‘Orquestra’t, un concert de luxe amb l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC). El concert també comptava amb l’actuació de dues ballarines i unes projeccions que acompanyaven cada moment musical que interpretava l’Orquestra. Abans de l’actuació vàrem participar d’un taller en que  les ballarines i el director van parlar amb el públic i respondre els dubtes i les curiositats que teníem al voltant del què feien.

Per alguns nens era la primera vegada que anaven a l’Auditori i per molts d’ells la primera oportunitat d’escoltar l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC) en la sala Pau Casals on el so, l’acústica i l’escenari impressionen i ens ajuda a gaudir d’un moment molt especial. Tot plegat ens ha permet gaudir de la música clàssica i de la dansa. Un programa molt recomenable i que segurament tornarem a repetir l’any vinent!