Badanotis: “La Fundació Ateneu Sant Roc de Badalona comença el curs amb diferents activitats per aquest cap de setmana “

havaneres

La Fundació Ateneu Sant Roc de Badalona comença el curs amb diferents activitats per aquest cap de setmana. Per una banda aquest divendres 3 d’octubre a les 21.15 hores tindra lloc al pati de l’Ateneu un concert d’havaneres a la fresca amb el Cor Cantus Firmus de Centelles. Una vetllada molt musical on no faltarà el rom cremat per engegar amb forces un nou curs ple d’activitats.

Pel que fa a dissabte 4 d’octubre a la tarda i diumenge 5 d’octubre, en aquest cas al matí participarà en la XIX Fira de la Solidaritat de Badalona que tindra lloc a la Rambla, en el seu cas amb una paradeta amb jocs, informació de l’entitat i venda de productes de Comerç just.

Dilluns 6 d’octubre de 16.00 a 20.00 hores es portarà a terme l’espai obert de fang, aquest any ampliant horari.Un espai per gaudir i experimentar amb la ceràmica i poder compartir experiències. Més informació en https://www.fundacioateneusantroc.org/_wpfasr/