Badanotis: “30 aniversari de la Fira d’artesania i Mostra d’entitats a Sant Roc.”

Es tracta d’un acte ja consolidat a l’agenda de la ciutat que enguany no ha rebut cap ajuda municipal, segons els seus promotors

La Fira d’Artesania del barri de Sant Roc ha aplegat aquest diumenge sis de maig centenars de persones disposades a relacionar-se i conèixer de prop totes les entitats i serveis de la zona. Aquesta fira que s’organitza des de l’Ateneu Sant Roc de Badalona arriba als seus trenta anys de vida de manera ja plenament consolidada.

En total 51 entitats i serveis del barri, de la ciutat i d’arreu, exposicions, actuacions i sis artesans de diferents oficis han donat vida als carrers de Sant Roc en una mostra de la que és la seva tasca diària. Una iniciativa en la qual no ha faltat de res i els infants han gaudit d’activitats i tallers.

Tot i què els promotors valoren molt positivament la fira, es lamenten de que enguany no han rebut cap ajuda municipal per portar-la a terme.

>>Veure Badanotis: http://www.badanotis.com/noticia.php?n=3913