Si estàs aquí, és perquè has decidit fer un pas més. Gràcies!

A la Fundació Ateneu Sant Roc fa més de 50 anys que treballem amb els veïns i les veïnes per la millora del barri de Sant Roc de Badalona.

Molts infants i joves han pogut tirar endavant gràcies al reforç escolar i l’educació en el lleure i moltes dones nouvingudes han après la llengua per poder millorar la seva relació amb l’entorn.

Ara et convidem que formis part del canvi perquè cap dona, infant ni jove quedi enrere.

Avantatges fiscals

Si ho prefereixes, ens pots trucar al

i t’ajudem en el procés, o escriu-nos!

Vull rebre informació de l’Ateneu

* Camp obligatori

En compliment amb la normativa de protecció de dades personals, l’informem del tractament de les seves dades personals del qual és responsable i destinataris FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC, amb la finalitat de resoldre la seva sol·licitud d’informació. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, i altra contactant amb FUNDACIÓ ATENEU SANT ROC en C/ CACERES 34 36, 08918, BADALONA, BARCELONA. O bé, escribint a ateneu@fundacioateneusantroc.org. També té dret a realitzar una reclamació davant les autoritats de protecció de dades.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.

El suport de les persones compromeses com tu, feu realitat la igualtat d’oportunitats. Moltes gràcies!