Acció informativa a Menarini

El passat divendres 14 de juliol, al final de casals d’estiu i en preparatius de les colònies, vam participar d’unes xarrades informatives a la seu de Menarini. Aquest laboratori farmacèutic, amb seu al barri, fa anys que manté una política de responsabilitat social (acció social, mediambient, qulitat, seguretat laboral, etc.), i col·labora amb l’Ateneu. Enguany vol apropar aquest compromís als seus treballadors, convidar-los a actuar en l’àmbit social i fer-se socis de l’Ateneu amb una petita aportació.

En Salva, l’Anna i el Juanje es van apropar a explicar una mica la història del barri, els problemes, la situació actual de la seva gent, així com les activitats i projectes de la Fundació.

Valorem molt positivament el foment de valors com la gratuïtat, la solidaritat i la implicació en l’entorn immediat més desafavorit que els directius dels Laboratoris Menarini han iniciat.

>>Llegir més al blog de Menarini: http://www.menariniresponsable.org/buena-acogida-de-las-sesiones-de-rsc/