A Betlem me’n vull anar!!!!

Ja ho tenim tot a punt!

Els personatges de cartró del pessebre, demà mateix, es transformaran en carn i ossos per donar vida a la representació del Pessebre vivent, en dues sessions, el 16 i 17 de desembre a les 18 h.

La Mostra de pessebres ja ha quedat avui inaugurada. Aquest any, amb més pessebres amb la participació de veïns i veïnes del barri, d’entitats com l’Escola Santíssima Trinitat, la Residència de Gent gran Sant Roc, Cointegra, Vida Creixent, el grup de Boixets, el Club dels dijous, les Botxes… i molts dels projectes d’infants i joves d l’Ateneu. Les escoles i les entitats ja han començat a visitar la Mostra i esperem superar les 1.500 visites de l’any passat.

El Tió el tenim molt ben alimentat perquè demà començarà a patir bastonades: dissabte l’Esplai i l’Aula oberta, dilluns els nadons del Suport d’educació infantil i Espai familiar Elna, dimarts els Joves, dimecres els infants del Centre obert… i divendres tots els educadors, monitors i voluntaris dels diferents projectes de l’Ateneu. Més de 250!!!

Per començar amb bon peu, que millor que una Cantada de Nadales pel carrer, aquesta tarda a partir de les 17 h, per poder compartir amb el barri els desitjos de felicitat, d’alegria i de millora que ens porta el Nadal. I seguirem amb les nadales a la Trobada de corals de diumenge 17 a les 11.30 h.

Ja estem preparats per celebrar i compartir!!!