Sant Roc · Estiu 2017

>>Folletó d’activitats

Com cada any, quan comença la calor els projectes tanquen el curs, abandonen les activitats quotidianes i els més joves comencen una  nova etapa per gaudir d’un estiu trepidant amb casals, rutes i colònies. Aprendre i créixer en hàbits i valors tot fent gresca! són les ACTIVITATS DE VACANCES.

El nostre agraïment a Parròquia de Sant Roc · Càritas · Fundació Roca i Pi · Assistència Sanitària Col·legial · Velamen · Fundació Cottet Mor · PP. Agustinos Provincia del Santísimo Nombre de Jesús de Filipinas · Maden · Fundació La Roda · AMPA i Col·legi Santíssima Trinitat · IES Eugeni d’Ors · Escola Lestonnac · Laboratoris Menarini · Obra Social la Caixa · Programa Caixa Proinfància · Departament de treball, afers socials i família de la Generalitat de Catalunya · i a tots els socis, col·laboradors i voluntaris que fan possible aquestes activitats.

Vull ajudar a finançar el projecte

ESTIU-2017-cartell

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin