Medi Ambient

Programa transversal amb l’objectiu de fer propostes d’intervenció en el nostre entorn i conscienciar de la necessitat d’incloure en la nostra vida quotidiana petites accions que ajudin a conservar el nostre medi ambient.

Activitats i objectius

Campanyes de sensibilització (reducció de plàstic, reciclatge, reducció del consum d’aigua i llum...), xerrades, millora dels sistemes de recollida selectiva a l’Ateneu (paper, cartró, piles, plàstic, vidre, roba, joguines, electrodomèstics, mobiliari... ), hort urbà, participació en el Mercat del trasto...

El Mes verd: Organització de diferents activitats durant el mes de març. Adreçades a tots els projectes de l’Ateneu, per tal de crear consciència sobre algun tema relacionat amb el medi ambient (reciclatge, el mar, el cel, les plantes...)