Centre Obert

Projecte dirigit a 35 nens i nenes d’edats compreses entre 5 i 12 anys que formen part de famílies amb greus dificultats econòmiques, problemes de convivència familiar i altres formes d’inadaptació, deficiències en qüestió de salut, etc.
L’objectiu és afavorir la socialització i la integració dels infants i les seves famílies i realitzar un treball compensatori de les deficiències socioeducatives.

El Centre Obert és un projecte finançat, entre d’altres,  per l’Obra Social de la Caixa, dins el programa PROINFANCIA

Activitats i objectius

De dilluns a divendres de 17 a 20 h. Berenar, ludoteca, reforç educatiu i deures, informàtica, esports, taller d'expressió i programa sociosanitari (rentar-se les mans, dutxes, raspallat dental...).

Altres: Percussió, fang, jocs de pati, contes, cançons, danses, xanques i sortides. També participen en activitats d’altres programes (casals, colònies, festes de barri...). Activitats familiars. Seguiment dels infants (coordinació amb escoles, Serveis socials, elaboració del Projecte Educatiu Individualitzat).